Psycholog Vsetínsko
Mgr. et Bc. Magdaléna Šuláková
Mgr. et Mgr. Jana Nedbalová
Mgr. et Bc. Magdaléna Šuláková
Mgr. et Mgr. Jana Nedbalová
Tyto obchodní podmínky upravují podmínky poskytování psychologického poradenství prostřednictvím webu psychologvsetinsko.cz.
Služby poskytují:
Mgr. et. Bc. Magdaléna Šuláková, IČO: 21963193
Mgr. et Mgr. Jana Nedbalová, IČO: 22436685
Každá psycholožka je samostatným poskytovatelem služeb a odpovídá za vlastní sezení.
Objednávky se provádějí prostřednictvím online objednávkového formuláře na webu, telefonicky nebo e-mailem.
Klient si vybírá psycholožku, u které chce službu absolvovat.
Vyplněním a odesláním formuláře, nebo objednáním jinou formou klient potvrzuje správnost svých údajů a souhlasí s zásadami ochrany osobních údajů.
Psycholožky poskytují služby odborné povahy; klient bere na vědomí, že výsledek psychologického poradenství není garantován.
Po odeslání objednávky klient obdrží potvrzení na email.
Objednávka je považována za platnou až po potvrzení psycholožky.
Osobní údaje jsou zpracovávány na základě článku 6 odst. 1 písm. b) GDPR (plnění smlouvy) a písm. c) GDPR (splnění právní povinnosti – vedení účetních dokladů).
Každá psycholožka je při zpracování osobních údajů samostatným správcem.
Ceny jednotlivých služeb jsou uvedeny u nabídky služeb na webu nebo sděleny při objednávce.
Platba probíhá buď přímo na sezení, nebo bezprostředně po jeho skončení, platební metodou, na které se klient a psycholožka dohodly (hotově, bankovní převod, online platební metoda).
Na každé sezení je vystaven příjmový doklad nebo faktura.
Fakturační údaje jsou shromažďovány pouze za účelem vystavení dokladu.
Při zrušení sezení méně než 24 hodin předem může být účtován storno poplatek ve výši 100 % ceny sezení, není-li s psycholožkou dohodnuto jinak.
Klient může sezení zrušit nejpozději 24 hodin předem, pokud není stanoveno jinak.
Pozdější zrušení může být zpoplatněno dle dohody s psycholožkou.
Klient bere na vědomí, že služby psychologického poradenství jsou poskytovány v určeném termínu a představují činnost podle § 1837 písm. a) občanského zákoníku, u níž nelze odstoupit od smlouvy po jejím splnění.
Psycholožky poskytují služby v souladu s platnými právními předpisy a etickými standardy psychologické profese.
Web a provozovatel (Magdaléna Šuláková) neodpovídá za průběh služby ani obsah sezení, pouze za správu objednávkového formuláře a předání údajů vybranému psychologovi.
Provozovatel webu vystupuje pouze jako technický správce objednávkového systému a nezprostředkovává uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Smluvní vztah vzniká výhradně mezi klientem a zvolenou psycholožkou.
Osobní údaje klientů jsou zpracovávány podle zásad ochrany osobních údajů [odkaz na GDPR text].
Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů a jejich předáním vybrané psycholožce pro účely poskytnutí služby.
Reklamace služeb je možné uplatnit přímo u psycholožky, u které sezení proběhlo.
Kontaktní údaje jsou uvedeny na webu:
Mgr. et. Bc. Magdaléna Šuláková: psychologvsetinsko@gmail.com
Mgr. et Mgr. Jana Nedbalová: nedbalova22@seznam.cz
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 1.10.2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo na změny obchodních podmínek s účinností od zveřejnění na webu.
Klient potvrzuje, že se s podmínkami seznámil a souhlasí s nimi při odeslání objednávky.
Klient má možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) jako na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.